با هدف عرضه بهترين خدمات، آمادهی ارائهی راه حل برای مشکلات شما هستیم. کارشناسان ما در روزهای کاری از ۸:۳۰ صبح تا 5 عصر پاسخگوی شما هستند؛ برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست به یکی از روشهای زیر با ما در ارتباط باشید.
مشهد، احمدآباد 13(ابونصر)، پلاک 5، ساختمان چاری، طبقه اول، واحد 103
051 384 786 30 - 5
با ما در ارتباط باشید
آیا امکان ثبت بارکد، چاپ بارکد و یا ایجاد بارکد جدید را در کلیک داریم؟
بله. در زمان تعریف کالا می توانید کلیه اطلاعات مربوط به کالا اعم از بارکد را هم وارد نمائید. در هنگام صدور فاکتور با متصل کردن دستگاه بارکدخوان به رایانه می توانید آن را روی بارکد کالا گرفته و اطلاعات کالا را در صفحه مربوط به فاکتور مشاهده نمائید.
آیا انتقال اطلاعات (ایمپورت) از سیستم دیگر به نرمافزار کلیک وجود دارد؟ به چه صورت این کار انجام میپذیرد؟
بله. ایمپورت اطلاعات اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی، مشتریان، فروشندگان و کالاها امکان پذیر می باشد. کافیست اطلاعات را در قالب یک فایل اکسل برای پشتیبانی کلیک ارسال نمائید تا در اسرع وقت این کار صورت پذیرد.
آیا امکان تهیه پشتیبان از اطلاعات با توجه به اینکه نرمافزار کلیک تحت وب میباشد وجود دارد؟ اطلاعات در کجا ذخیره میشود؟
بله. اطلاعات و دیتاهای ثبت شده هر مشتری در پنل خصوصی خود بر روی سرور مرکزی کلیک ثبت و ذخیره خواهد شد. برای گرفتن بک آپ علاوه بر گزینه پشتیبان گیری در منوی امکانات برنامه، قبل از خروج از نرم افزار هم، پیامی حاوی پشتیبان گیری از بانک اطلاعاتی را نیز دریافت می کنید.
آیا برای ورود مجدد به سیستم باید دوباره درخواست دمو داد؟
خیر. شما از همان قسمت مربوط به درخواست دمو، بر روی ورود کلیک کنید و سپس با نام کاربری (ایمیل واردشده) و آخرین رمز عبوری که برایتان ارسال شده است می توانید وارد برنامه شوید. اگر هنگام ورود با خطا مواجه شدید با پشتیبانی کلیک تماس حاصل نمائید.
محدودیت کاربران دمو برای کار با نرمافزار تا چه مدت زمانی میباشد؟
کاربران در فاصله زمانی ۲۰ روز تا یک ماه می توانند به طور رایگان از دموی برنامه استفاده کنند.برای مدت زمان بیشتر باید با پشتیبانی کلیک هماهنگ شود.