سوالات‌متداول

سوالات متداول

سوالاتی که مشتریان از ما می‌پرسند
درخواست دمو داده‌ام اما رمز عبور برایم ارسال نشده است. مشکل چیست؟

امکان دارد سامانه پیامک تبلیغاتی شما غیرفعال باشد. علاوه بر این، یک پیام به ایمیلی که وارد کرده اید، هم ارسال می شود.

بعد از وارد شدن به نسخه دمو و بررسی آن متوجه می‌شویم که دموی موردنظر با فعالیت کاری‌ ما مرتبط نمی‌باشد. در این صورت تکلیف چیست؟

با پشتیبانی کلیک تماس حاصل کرده و نوع فعالیت خود را توضیح داده، پشتیبان، نام کاربری و رمز عبور و آدرس URL جدید مطابق با دموی موردنظر را برایتان ارسال می کند.

آیا انتقال اطلاعات (ایمپورت) از سیستم دیگر به نرم‌افزار کلیک وجود دارد؟ به چه صورت این کار انجام می‌پذیرد؟

بله. ایمپورت اطلاعات اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی، مشتریان، فروشندگان و کالاها امکان پذیر می باشد. کافیست اطلاعات را در قالب یک فایل اکسل برای پشتیبانی کلیک ارسال نمائید تا در اسرع وقت این کار صورت پذیرد.

آیا امکان تهیه پشتیبان از اطلاعات با توجه به اینکه نرم‌افزار کلیک تحت وب می‌باشد وجود دارد؟ اطلاعات در کجا ذخیره می‌شود؟

بله. اطلاعات و دیتاهای ثبت شده هر مشتری در پنل خصوصی خود بر روی سرور مرکزی کلیک ثبت و ذخیره خواهد شد. برای گرفتن بک آپ علاوه بر گزینه پشتیبان گیری در منوی امکانات برنامه، قبل از خروج از نرم افزار هم، پیامی حاوی پشتیبان گیری از بانک اطلاعاتی را نیز دریافت می کنید.

مراحل دریافت نماد اعتماد الکترونیکی چگونه است ؟

با استفاده از دو روش زیر می توانید ن